ve yenilemeyi müþteri memnuniyetindeki hedefimiz olarak görmekteyiz. Ãþletmemiz ve müþterimiz arasýndaki hizmet alýþveriþindeki memnuniyet, iþletmemizin vereceði hizmetin sonraki dönemlerde de talep edilmesi açýsýndan da oldukça önem taþýmaktadýr.
Global ekonomiyle öne çýkan uluslararasý rekabet, iþletmelerin hizmetlerinde farklýlaþarak öne çýkmayý beraberinde getirdi. Yeni dönemde sadece bir ürünü veya hizmeti sunmak yeterli olmamaya baþladý
En iyi ve en mükemmel hizmette esas olan ise, hizmet alacak olanýn hassasiyetinin çok iyi deðerlendirilmesi ve verilen hizmetin müþterinin ihtiyaçlarýnýn ötesinde ona yeni vizyonlar katabilmesidir.
Koþulsuz müþteri memnuniyeti, toplam kalite yönetimi gibi yeni deðerler, iþletmenin piyasadaki varlýðýnýn devam etmesi için gözardý edilemeyecek bir zorunluluk olarak ortaya çýktý. Bu noktada müþteriye en devamlýlýðýmýz adýna önemli bir duruþ sergiliyoruz.
Üretimden tüketime kadar olan süreçte, ben kimim, ne üretiyorum, nasýl üretmeliyim, kime nasýl sunmalýyým hareketi önemli olduðu kadar; müþteri açýsýndan da ben kimim, ne talep ediyorum, kimden nasýl almak istiyorum sorularýyla empati kurulmasý, hizmetin en doðru þekilde verilmesini saðlayacaktýr.
|